09123777763 - 02156572479

استرچ پلی اتیلنی

استرچ پلی اتیلنی از جمله محصولات مناسب برای بسته بندی در کارخانجات و صنایع تولیدی است. استرچ پلی اتیلنی که بیشتر برای بسته بندی پالت ها و در سایز و ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند قادر هستند تا پوشش بسیار خوب و چسبناکی را ایجاد کرده و از محصولات تولید شده در یک مجموعه تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد به خوبی حفاظت کنند. استرچ های پلی اتیلنی بسیار شفاف هستند و پس از بسته بندی تمامی محصول به خوبی از بیرون نمایان خواهد بود. استرچ های پلی اتیلنی میتوانند از ورود گرد و غبار که یکی از عوامل اصلی در فاسد شدن مواد غذایی هستند جلوگیری به عمل آورده که خود یک مزیت محسوب میشود و باید گفت نمیتوان محصولی را این چنین مناسب برای بسته بندی یافت. استرچ های پلی ایتلنی تا حدی میتوانند از آسیب هایی که ممکن است بر اثر برخورد اجسام بوجود آید جلوگیری کنند البته در صورتیکه شدت ضربه بالا باشد ممکن است مقاومت خوبی را از خود نشان ندهد اما در برابر ضربه هایی که منجر به خط و خش بر روی محصول خواهد شد مقاومت خوبی را از خود نشان میدهد.

تولید استرچ پلی اتیلنی

تولید استرچ پلی اتیلنی به تجهیزات و همچنین مواد اولیه مخصوصی نیاز دارد که البته نوع مواد و همچنین تجهیزاتی که برای تولید مورد استفاده قرار میگیرند میتوانند بر روی کیفیت استرچ تاثیرگذار باشند. شرکت سبزپلاست از جمله شرکت هایی است که در زمینه تولید استرچ های پلی اتیلنی فعالیت میکند و مواد اولیه مرغوب و همچنین تجهیزات روز دنیا را برای تولید مورد استفاده قرار میدهد که کیفیت و دوام محصول را تا حد زیادی افزایش میدهد.

مرکز فروش استرچ پلی اتیلنی

یکی از مشکلاتی که مشتریان همواره با آن روبرو هستند قیمت محصولات پلی اتیلنی است. برای اینکه با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید میتوانید به مرکز فروش استرچ پلی اتیلنی مراجعه کرده و با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید. شرکت سبزپلاست بعنوان مرکز فروش استرچ پلی اتیلنی و همچنین یک تولید کننده مطرح  محسوب میشود که تنها برای جلب رضایت مشتری تعرفه محصولات خود را تا حد زیادی کاهش داده است. 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :