09123777763 - 02156572479

رول نایلون حبابدار

نایلون های حبابدار از جمله بهترین محصولات بسته بندی میباشد که میتواند از شدت ضربه وارد آمده به کالا و محصول تولید شده تا حد زیادی بکاهد. رول نایلون حبابدار همانطور که از نامش پیداست بصورت رولی عرضه میشود و میتوانند برای بسته بندی تعداد زیادی محصول مناسب باشند. رول نایلون حبابدار دارای ساختاری متفاوت نسبت به دیگر نایلون ها میباشد و آن هم وجود حباب هایی به منظور دفع ضربه بر روی خود میباشد که کلیه این حباب ها نیز از هوا پر شده اند. از رول های حبابدار نایلون ضربه گیر بیشتر برای بسته بندی محصولاتی استفاده میشود که شکستنی هستند و با برخورد ضربه آسیب میبینند. حتی از نایلون حبابدار امروزه در اسباب کشی ها نیز که احتمال آسیب رسیدن به اسباب وجود دارد نیز استفاده میشود.

تولید رول نایلون حبابدار

تولید رول نایلون حبابدار به صورت چند لایه انجام میشود و هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد در نتیجه مقاومت آن در برابر ضربه نیز افزایش خواهد یافت. رول های نایلون ضربه گیر که در حال حاضر توسط شرکت سبزپلاست تولید میشوند همگی از بهترین مواد اولیه و بصورت چند لایه تولید میشوند و میتوانند در برابر ضربه مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان دهند. رول های حبابدار شرکت سبزپلاست میزان آسیب دیدن محصولات را به حد اقل خواهند رساند و در رده با کیفیت ترین محصولات نایلون ضربه گیر قرار گرفته اند.

مرکز فروش رول نایلون حبابدار در تهران

بهترین مرکر فروش نایلون حبابدار در تهران مرکزی است که خود تولید کننده باشد. شرکت سبزپلاست جزو مراکز فروش رول نایلون حبابدار در شهر تهران است که خود  تولید کننده میباشد و از بهترین مواد اولیه و دستگاه های روز دنیا برای تولید بهره  میبرد که نتیجه و خروجی آن نیز تولید محصولات نایلون ضربه گیر و غیره با کیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی و رده بالا است. البته در کنار کیفیت بالا این محصول از قیمت مناسبی نیز برخوردار است که فروش آنرا چندین برابر کرده است.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :